Avatar billede kill4cake Nybegynder
26. august 2013 - 21:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nokia Lumia 800

Hey folkens min kære Nokia lumia er gået død, jeg har prøvet alt.
Holde knapper nede, holdt tænd og volume knappen nede, holdt tænd, volume knappen og kamera knappen nede, holde volume knappen og kamera knappen nede.

What to do, what to do.
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. august 2013 - 12:28 #1
Havde det samme problem på en 920. Den skulle sendes til reparation 2 gange før den "blev go'" igen.
Avatar billede kill4cake Nybegynder
13. december 2013 - 15:13 #2
fikset
Avatar billede DUcDI Nybegynder
12. februar 2014 - 12:38 #3
Min har lige gjort det samme.. Hvordan fiksede du det??