Avatar billede DanielMejer Nybegynder
26. august 2013 - 16:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Office

Hej.
Jeg skal installere en office pakke på min Levono E530c computer med Windows 8.

Dog skriver den at der allerede er installeret en officepakke i forvejen enten 32 eller 64 og at jeg er igang med at installere en anden end den som er på i forvejen, problemer er dog at der ikke er noget installeret og jeg har kigget under kontrolpanalet og fjernet alt der har noget med office at gøre..

Er der en noget som jeg kan gøre? Noget jeg overser :) ?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. august 2013 - 16:37 #1
Avatar billede DanielMejer Nybegynder
26. august 2013 - 17:29 #2
Den finder ikke andet end en java installation :-( .
Det er mærkeligt, når der ikke står noget i "Fjern programmer"  om Office.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. august 2013 - 17:47 #3
ok - der kan ligge små stumper tilbage - microsoft har selv lavet et fix
http://support.microsoft.com/kb/2739501/da
Avatar billede DanielMejer Nybegynder
26. august 2013 - 23:31 #4
Det virkede :) Manage tak.
Du smider bare et svar.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. august 2013 - 11:02 #5
ok