Avatar billede Hejl Nybegynder
26. august 2013 - 14:35 Der er 1 løsning

Hjælp til endelig beslutning, køb af gaming pc.

Hey derude! Den kommende payday betyder for mig ny stationær! Jeg køber hos topdata, og nedenfor er resultatet af den sidste tids research. En '>' betyder at jeg opgraderer fra x > z og i parentes står så prisen på opgraderingen. Den skal primært bruges til spil og underholdning(film,musik etc.). Den skal kunne trække de nyeste og kommende spil i super kval med god fps. Mit budget for computer+skærm er omkring 10.000.

- INTEL i5 4570, 3.2GHZ CPU, HASWELL (TURBO 3.6GHZ)
- ASUS B85M-G
- 2GB DDR5 GTX770 (DUALFAN OVERCLOCKED)
- 500GB HARDDISK, 7200RPM, SATA6G > 120GB SSD Samsung 840(+299,-)
- 1TB HDD 7200rpm
- 8GB DDR3 1600MHZ HYPER-X KINGSTON
- 24X DUALLAYER DVDBRÆNDER , +/- (ASUS)
- GAMER-KABINET COOLERMASTER > Fractal Design R4(+499,-)
- 550W XFX 80+ CERTIFIED PSU (AF SEASONIC)
- 8 KANALS LYDKORT, SURROUND SOUND
- NETKORT 10/100/1000Mbit (GIGABIT HASTIGHED)
- TEMPERATURSTYRET CPUKØLER

Alt i alt, uden fragt: 8046,00,-

Jeg syntes, at 550W lyder af lidt til det gfx-kort? Jeg kan få 650W for 99,- oven i, er det ikke bare at slå til?

650W 80+ XFX Pro Series(XXX Semi Modular)(+99,-)

Derudover står jeg pt. på at købe Asus MX279H skærm til. Vil gerne have en skærm med IPS.

Er der nogle kommentarer? Noget der vil mangle, noget jeg skulle overveje at smide i/smide fra?
På forhånd tak!:-)
Avatar billede Hejl Nybegynder
26. august 2013 - 15:38 #1
nyt spørgsmål oprettet.