Avatar billede superbrandt Nybegynder
25. august 2013 - 09:42 Der er 2 kommentarer

Oprettelse og tilgang af FTP på iomega nas

Hej med jer,

Jeg håber at der er en guru derude der hjælpe en stakkels amatør :)

Jeg har aktiveret nas funktionen på min iomega nas og prøver at til drevet via mit hjemme netværk i en browser hvor jeg skriver ftp://192.168.1.21/

Så kommer den frem med at jeg skal angive brugernavn og password. Jeg har ingen ide om hvor jeg opretter det bruger navn og password - Jeg synes ikke at der er mulighed for det i mine nas indstillinger.

Mon der er en der ude der kan hjælpe mig på rette vej :)

På forhånd takker
Michael
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. august 2013 - 14:06 #1
Tror du skal lukke denne tråd og nøjes med den ene.
Dobbelt post er ikke tilladt...
Avatar billede superbrandt Nybegynder
25. august 2013 - 16:57 #2
Tråden afsluttes da jeg har fået den oprettet to steder