Avatar billede vmanmartin Novice
19. august 2013 - 14:19 Der er 3 kommentarer

Virus ekspert søges til at blogge på hjemmeside.

Ny op startet hjemmeside, som om handler virusser og hvordan man kommer de så kaldte virusser til livs.

Hjemmesiden skal laves som en søge database, som kun omhandler virusser. Man kan så inde på hjemmesiden, søge under de forskellige virusser der nu er, og se om man kan finde den der nu passer. Til den virus man nu har fået ind på sin computer.

Jeg søger en eller flere der ved en del om virusser, som kan hjælpe med at skrive, og lave vejledninger så man kan få sin virus ud af computeren.

Håber der er nogen der har lyst til at hjælpe til.

/Martin
Avatar billede vmanmartin Novice
19. august 2013 - 17:44 #2
Hej Claes57

- Det var ikke helt det jeg tænkte på.
Det skal mere ned i detaljer om hvad virussen gør, og hvordan man får den væk.

Men tak for forsøget.

Mvh Martin
Avatar billede claes57 Ekspert
19. august 2013 - 18:01 #3
mit link #2 se nederst på fx THREAT ENCYCLOPEDIA
så kan du komme ind på fx http://about-threats.trendmicro.com/us/malware/TSPY_ONLINEG.OMU og der er beskrivelsen af den, og der er fuld forklaring og oprydningsværktøjer.
Ude til højre i vinduet kan man søge på virusnavn, og få data på dem. Trendmicro har en kæmpe database liggende, og de laver jo selv viruskontroller, så opskrifter er aftestet.

Jeg ved ikke lige, hvordan du har tænkt, at dette skulle kunne overgås af et lille firma ude de store indtægter.