Avatar billede tvc Seniormester
19. august 2013 - 12:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Links i browser til rtf- og tif-filer virker ikke

Hej

Jeg sidder med at program fra en ejendomsadministrator, som afvikles i en browser. Tidligere har der ikke været problemer med at få links til rtf- og tif-filer til at virke men nu vil de ikke aktiveres. De links, der er i systemet til html-filer virker fortsat fint.

Er der en, der har et bud på hvad der kan være problemet?

Jeg har prøvet flere forskellige browsere (InternetExplorer 10, Google Crome og FireFox).
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2013 - 04:37 #1
tja, alle rtf og tif filer er blevet flyttet til en anden mappe, eller omdøbt ?

hvad link står der til noget ?
og findes denne fil så, ja eller nej ?

hiv et eksempel frem
Avatar billede tvc Seniormester
23. august 2013 - 09:52 #2
Alle filer ligger der, og også under den rigtige sti. Problemet er, at knappen blot er et billede uden link i Explorer 10, men i 9 virker den fint.
Problemet er ligeledes, at hvis en pc har Explorer 10, kan virker linket heller ikke i FIreFox eller andre.

Det ser ud til at det er Explorer 10, der på en eller anden måde driller.
Avatar billede tvc Seniormester
02. oktober 2013 - 15:17 #3
Lukker - er kommet til at virke ved at afinstalleret Explorer 10 og installerer Explorer 9.