Avatar billede mrdj82 Novice
18. august 2013 - 07:21 Der er 5 løsninger

DOCX-fil (.docx) Åbnes ??

Jeg har lige modtaget en mail jeg skal printe ud. Jeg har windows vista, og open office. Jeg har lige for 2 uger siden formateret min pc. Så nu kan jeg ikke åbne den fil. Jeg har prøvet at instalere en converter og trykke åbnes med den. Men den står helt stille.. Hvordan åbner jeg den fil ? Og meget gerne en instruktion på begyndersprog :-) Håber i kan hjælpe
Avatar billede mrdj82 Novice
18. august 2013 - 07:34 #1
Jeg kan nu se og printe mailen ud da jeg har fået word viewer. Men jeg kan ikke redigere i den og det er heller ikke den bedste løsning :-)
Avatar billede Reventlow Nybegynder
18. august 2013 - 08:04 #2
Jeg googlede det lige for dig :-)

Der er en online converter (http://www.doc.investintech.com) der er gratis :-) Bare følge anvisninger på siden.
Avatar billede milter Ekspert
18. august 2013 - 11:09 #3
OpenOffice kan da stadig godt åbne .docx-dokumenter, og du kan også redigere i dem.

http://www.openoffice.org/da/
Avatar billede mrdj82 Novice
18. august 2013 - 17:32 #4
Før jeg formaterede pc´en, virkede det fint. Nu bruger jeg det program hvor jeg kun kan læse filen. Office vil ikke åbne de filer nu desværre. Måske jeg må ud og investere i en ny pc. :-(
Avatar billede milter Ekspert
18. august 2013 - 17:48 #5
Har du prøvet at gemme filen på skrivebordet og så åbne den derfra?

Du behøver ikke nogen converter for at åbne den. Hvis du ikke kan redigere i .docx-filen, kan det skyldes, den er skrivebeskyttet.

Har du Microsoft Word på din computer, og hvis ja, hvilken version?