Avatar billede jenslassen Praktikant
14. august 2013 - 20:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kommer disse 2 forspørgelser i samme rapport

Hej

Jeg har 2 forespørgsler som hver især anvendes til en rapport, nu vil jeg gerne have den i den samme rapport, hvordan gør jeg det?

Jeg har lagt en link til de 2 forespørgsler

http://lassen1.dk/grafik/reportQuery%20ordre.jpg
http://lassen1.dk/grafik/reportQueryfakturademo.jpg
Avatar billede claes57 Ekspert
14. august 2013 - 20:27 #1
det hele ligger faktisk i den første - reportQuery%20ordre.jpg
hvis du scroller til højre, så kan du hakke alle felter i faktura af, og så ligger de klar til brug i rapport eller formular.
Avatar billede jenslassen Praktikant
14. august 2013 - 22:39 #2
Jeg er godt med på at de ligger der, men i den der hedder ordre, skal jeg have det delt på vare nr., og i den der  heder fakturedemo skal det deles på ordre
Avatar billede fdata Forsker
14. august 2013 - 23:07 #3
Opret 2 rapporter på helt normal vis.

Opret så en "samlerapport", som kun indeholder 2 sub-rapporter, nemlig de to rapporter fra pkt. 1.
Du kan bare trække rapporterne ind på "samlerapporten"
Avatar billede fdata Forsker
17. januar 2014 - 13:11 #4
Bedre sent end aldrig ;O)
Takker for point