Avatar billede steaken Nybegynder
12. august 2013 - 13:27 Der er 2 kommentarer

online email sender og printer

Hej hej

Jeg sidder og mangler en lidt special løsning på min hjemmeside
Det den skal gøre er:

Kunden udfylder et række ting, hvor efter kunden får muligheden for at printe det ud.

Ud over det skal det de har udfyldt også sendes vidre til 2 email adresser.

___

Er der nogen som har en god guide til det eller en ide om hvordan jeg lige kommer igang.

Venlig hilsen
Morten
Avatar billede Bdev Nybegynder
12. august 2013 - 15:36 #1
Hej Morten.

Det er bestemt en overkommelig opgave.

Print funktionen kan du lave i javascript fx window.print()

Mht at sende mails, så kommer det an på hvilken server din hjemmeside er hostet på og derved hvilken kode, man kan bruge fx php, jsp, asp.net

Enten kan du vende tilbage med servertype og eller Google mailsender, så kommer der masser af eksempler.

Søren
http://www.blidorf.dk/webudvikler
Avatar billede steaken Nybegynder
21. august 2013 - 15:01 #2
beklager MEGET jeg først får svaret tilbage nu. men fik lige lidt travlt. :-)

Men jeg fandt et program web form builder som klarede opgaven for mig. og det javascript du skrev der ordnede det sidste. så mange tak for det. kan du ikke smide et svar, så jeg kan få lukket det her spørgsmål.

mvh
Morten