Avatar billede Ds_1020 Nybegynder
07. august 2013 - 15:04 Der er 6 kommentarer

Hvilken Computer Skal Jeg Vælge?

Hej.
Jeg skal have ny computer. Jeg har bare det problem, at jeg ikke ved hvad for en af disse to computere jeg skal vælge.

Jeg har kigget på disse to:

1:
http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/computer?navn=acer-station%C3%A6r-pc-predator-g3620-i5-16&id=0-4206902290#
2:
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem

Jeg har selvfølgelig prøvet selv at kigge på specifikationerne, men da jeg ikke har særlig meget forstand på den slags ting, har jeg brug for lidt hjælp.
Da den computer jeg har nu er ret dårlig, kunne jeg godt tænke mig at have en god computer denne gang.
Så hvad for en af computerne er bedst???
Jeg skal bruge computeren til bla. at spille på, lave lektier, surfe på internettet og se videoer. Derudover kunne jeg godt tænke mig at kunne spille, det spil der hedder: "Battlefield 4" (hvis I kender det). Det er et spil der kræver ret meget, så vil gerne vide hvad for en der er bedst til det...
Håber I vil hjælpe mig med at udvælge den bedste af disse to Pc'er, skal bruge et svar hurtigt så please hjælp mig!!!
På forhånd tak.
Avatar billede Seba4969 Praktikant
07. august 2013 - 17:59 #1
Vil sige den fra MM

Da den både har SSD og større prossor (staves)

Vil sige nr. 2
Avatar billede Ds_1020 Nybegynder
07. august 2013 - 19:26 #2
Okay Tak!
Men jeg havde tænkt mig at skifte ssd'en ud med en 1000gb normal harddisk, ville det stadig være bedre den anden? Jeg synes nemlig at det ret lidt med kun 120gb.
Avatar billede kimtheman Novice
07. august 2013 - 22:01 #3
Der er ingen tvivl om du skal vælge den fra mm-vision hvis du skal vælge nogen. Og du skal da slet ikke droppe ssd harddisken da dette vil gøre din computer meget hurtigere og mere lydløs.
Du kan jo altid købe en ekstra harddisk eller smiden denne i senere til musik, backup osv.

Du kan også kigge på denne her, der har noget hurtigere grafik men ingen ssd harddisk:
http://topdata.dk/product.asp?product=9174
Avatar billede Ds_1020 Nybegynder
08. august 2013 - 09:44 #4
Tak for rådet.
Jeg tror jeg vælger den fra mm-vision.
Hvad tror I er bedst til at spille på: Windows 8 eller Windows 7.
Avatar billede sonalias Seniormester
08. august 2013 - 10:53 #5
Windows 7 er trods alt mest fejlfri lige pt så den ville jeg gå med :)
Avatar billede kimtheman Novice
08. august 2013 - 16:49 #6
Ingen tvivl. Havde også valgt windows 7.