Avatar billede Armaz Nybegynder
02. august 2013 - 11:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows 8 > Windows 7.

Hej Eksperten.
Jeg havde et problem med ikke at kunne installere windows 7 på Windows 8. Jeg fandt ud af det med Gparted, Bios indstillingerne, og at den skulle være i NTFS format for at kunne blive installeret men det ville den ikke, så prøvede jeg lidt frem og tilbage med nogle forskellige indstillinger på Gparted Cd´en, men det hjalp ikke.. Og nu viser den bare sort skærm når jeg tænder den. Men har altså lige været inde på den næsten, jeg fik dog aldrig installeret windows 7 så lige nu er jeg rigtig "lost"!!
02. august 2013 - 11:30 #1
Nu er det det 4. spørgsmål, du opretter om det emne. I de 3 første er du ikke vendt tilbage med respons til dem, der forsøger at hjælpe dig.

Hvorfor deltager du selv aktivt i løsningen i de første 3 spørgsmål, i stedet for at blive ved med at oprette nye spørgsmål om samme emne?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
02. august 2013 - 12:40 #2
I det mindste er overskriften blevet bedre.  :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
02. august 2013 - 12:49 #3
#1 og #2
Han har måske fjernet overvågningerne af de tre andre tråde ;-)
Avatar billede Blandy Praktikant
02. august 2013 - 12:52 #4
Er ret sikker på at det hnadler om secure boot, som jeg allerede har skrevet i en af de andre tråde., havde selv samme problem på en desktop fornyelig. Det en feature instruduceret i windows 8 og server miljøer.
Avatar billede Armaz Nybegynder
02. august 2013 - 14:41 #5
Nej det her er nummer 2. af dem her hvis læser det rigtigt er den første noget helt andet.. og den her er den samme som det andet bare med en anden overskrift fordi folk de brokkede sig over det ;-)
Avatar billede Armaz Nybegynder
02. august 2013 - 14:44 #6
Ja det har jeg godt forstået.. Men jeg kan intet på computeren nu. Når jeg tænder den er skærmen sort. Det er det der er mit problem efter jeg har brugt Gparted.. Jeg kunne ændre den til NTFS men den gad stadig ikke at installere Windows 7 så jeg prøvede igen med Gparted. Også genstartede jeg osv. så er skærmen bare sort der er en streg i venstre hjørne oppe på skærmen. Kan intet gøre..
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. august 2013 - 07:49 #7
Du kan prøve at fjerne HDD, for at se om du så kan komme ind i BIOS og lave ændringer.
Avatar billede Armaz Nybegynder
20. januar 2014 - 19:24 #8
da