Avatar billede GulleTheLegend Nybegynder
30. juli 2013 - 19:48 Der er 11 kommentarer

Gamer Bærbar 5000 Kr

Hej jeg skal til at begynde i 7 klasse næste år. Derfor har jeg brug for en ny bærbar. Den skal kunne game diverse spil som WOW og LOL på mindst medium grafik. Jeg er mest til Asus computere, men er dog også åben for andre forslag håber i kan hjælpe mig inden den 8 august. Tak på forhånd
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. juli 2013 - 20:09 #1
En ægte Gamer har mindst GTX 660m eller GT 750 grafikkort (gerne mere), de koster mindst 7000 kroner.

Dine krav er ikke så store så du er muligvis tilfreds med mindre, dog må du øge budget en lille smule, nemlig til 5495, så kan du nå op på et GT 740 grafikkort.
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=774821
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. juli 2013 - 20:11 #2
Skal du først bruge den næste år, altså i 2014, så vil mit råd ha ændret sig.
Har du skrevet forkert og mener om ret kort tid, så bliver dit bedste køb en pc med GT 740 grafikkort samt en i5 CPU.
Avatar billede GulleTheLegend Nybegynder
30. juli 2013 - 20:28 #3
ok er den god den skal kun bruges til 2014 mid hvor jeg får en ny i konfi gave tror jeg da mine søskende fik en. men kan den spille alle nuværende spil godt
Avatar billede GulleTheLegend Nybegynder
30. juli 2013 - 20:33 #4
altså skal ha den  nu men skal kun bruges til mid 14
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. juli 2013 - 20:54 #6
Den har et dårligere grafikkort samt du muligvis har svensk æøå på tastaturet (forringer gensalgsprisen).

Ja den vil kunne køre alle spil, men den er lige under hvad jeg anbefaler som Gamer pc, altså kan du ikke forvente at køre de tunge spil på High/Ultra settings.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. juli 2013 - 20:56 #7
De spil du har nævnt er IKKE tunge spil, det er Battlefield 3 / Crysis 3 osv du må gå ned på medium.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. juli 2013 - 21:01 #8
WOW vil med GT 740 give dig disse FPS...

Low 238

Medium 186

High 73

Det er jo helt fint.
Avatar billede GulleTheLegend Nybegynder
30. juli 2013 - 21:02 #9
jamen jeg spiller også spil som just cause og bf3
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. juli 2013 - 21:03 #10
Scrool ned her, så kan du se hvad det yder i forskellige spil.
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-740M.89900.0.html
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. juli 2013 - 21:04 #11
BF3 kræver ret kostbare kort for Ultra, der taler vi mindst 8700 kroner inc Windows.