Avatar billede L_A Nybegynder
22. juli 2013 - 21:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Piwigo

Jeg bruger Piwigo til at dele billeder til familien. Problem: Når jeg uploader portræt-orienteret (billeder på højkant) bliver der ikke genereret thumbnails, og billeder står bare og "loader". Der er ingen problemer med landskab. Idéer? Dette er især begyndt at opstå efter jeg skiftede kamera (og derved fik billeder der fyldte mere, både i opløsning og MB)
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juli 2013 - 22:04 #1
Har ikke så meget indblik i det der foto halløj.

Når du tager portrætbilleder, mener du så billeder du vender kamera 90 grader og tager et billede, hvorefter du vender billedet med et billedprogram før du sender det?

Hvad sker der hvis du sender dem uden at redigere, så de vender dem selv, når de er modtaget?
Avatar billede L_A Nybegynder
23. juli 2013 - 05:57 #2
Forestil dig du tager et billede med din smartphone hvor du holder telefonen normalt. Det er portrait :) Hvis du lægger telefonen ned er det landscape. Billederne er ikke redigerede.
Avatar billede L_A Nybegynder
23. juli 2013 - 21:59 #3