Avatar billede casablanca Seniormester
21. juli 2013 - 10:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

antivirusprogram stopper

Mit antivirusprogram (AVG) stopper hele tiden, når den når 46%. Så fryser hele pc og jeg kan kun få pc til at køre igen, når jeg genstarter den.

Hvad kan være galt?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2013 - 10:59 #1
Kan du i antivirusprogrammet se hvilken fil den stopper ved?
Er det en fil der er tilknyttet et program der er installeret, kan du evt prøve at deaktivere dette, hvis det er en del at Windows opstart.
Løser en deaktivering af programmet problemet, skal dette gen installeres.
Prøv også at køre en scanning af pc med en online scanner
Avatar billede casablanca Seniormester
21. juli 2013 - 11:01 #2
det vil jeg prøve, og så vender jeg tilbage
Avatar billede deadman Nybegynder
21. juli 2013 - 12:07 #3
Prøv at slette midlertidige filer med Ccleaner og kør så en scanning igen
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2013 - 16:04 #4
Hvis du søger på nettet, kan du se der er mange der har lignende problemer. Jeg har selv oplevet dit problem. Jeg opgav AVG, og bruger nu Avast. Kan anbefales.

Hilsen
Lefty
Avatar billede casablanca Seniormester
22. juli 2013 - 10:59 #5
Jeg kørte en online scan og det hjalp. Nu virker det igen.

Lefty, jeg har haft AVG i nogle år efterhånden (betalingsudgaven), og jeg har aldrig haft problemer med den.

2206661, vil du lægge svar, så får du points. Det er jo dit forslag der virkede.

Tak for input til jer andre
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juli 2013 - 16:13 #6
Godt det løste sig. Jeg lægger et svar her.
Tak for point.