Avatar billede DenmarkMTA Nybegynder
19. juli 2013 - 21:56 Der er 3 kommentarer

Hvordan recovery man en pc fra sharkgaming med msi på? :( hjælp hurtigt please :)

Hej, har prøvet at recovery min pc men har lavet noget skidt.

Kan ikke få fuld skærm på skærmen.

Er der noget der kan hjælpe?

Ville hellere recovery min pc, har lavet så meget skidt på den.
Det er en computer fra sharkgaming og har MSI på, aner ik hva det er. :c
Håber i kan hjælpe mig. Ville bare gerne have den ligsom den var fra starten!! Kan ik finde nogle guides til det. :(((

hva ska jeg trykke for at få den der recovery ting frem og hvordan gør jeg? D: help me :((
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. juli 2013 - 22:32 #1
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. juli 2013 - 22:35 #2
PS. Du fik ikke hurtigere hjælp fordi du ønskede det, jeg trigges nærmere til det modsatte (men da du dog ikke havde brugt Caps, så røg du med da jeg nåede til dig).  :-)

Husk alle der har spørgsmål herinde typisk ønsker dem løst hurtigst og nemmest mulig, det gælder ikke specielt dit spørgsmål.  ;-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juli 2013 - 08:43 #3
Du beder om hurtig hjælp, men kommer med tilbagemeldinger sløvt.
Hvordan synes du selv det hænger sammen ?
Har du ikke meldt tilbage i aften, så afmelder jeg overvågning af dit spørgsmål.