Avatar billede Kenneth1985 Nybegynder
18. juli 2013 - 10:34 Der er 6 kommentarer

Airport express Hjælp!!

Hej derude.

Jeg har fået sådan en airport express til at sætte på mit b&o anlæg i køkkenet og har da os fået det til at virke, men så vil jeg samme tid også gerne dele mit internet med den.
Men så kommer spørgsmålet om man skal have nætværks kabel fra min router til min airport for at få internet på min airport? Vil jo helst uden kabel.
Håber i kan hjælpe.
Avatar billede AmmarDirawi Nybegynder
18. juli 2013 - 12:09 #1
Nu er jeg ikke den stærkeste på området, men jeg ved at Mac computere har airport. Således at man kan brugte internet til printere osv. Tror at højtaleren skal have en wifi funktion, så burde du godt kunne gøre det ;)
Avatar billede Kenneth1985 Nybegynder
18. juli 2013 - 12:20 #2
Sådan en airport fungere som en slags router. Man kan sætte den til anlæg, printer og bruge den som en forlængelse af ens internet.
Jeg har fået mit anlæg til at virke trådløst og sat netværket op på min airport. Det problem jeg har er at jeg gerne vil have internet på airporten også. Men vil helst uden ledning hen til mit modem. Det var om dette kunne lade sig gøre?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
19. juli 2013 - 10:07 #3
Hej Kenneth

Du skal forbinde til din AirPort Express med AirPort Utility. Herfra kan du vælge at den skal forlænge dit trådløse netværk.
Avatar billede Kenneth1985 Nybegynder
19. juli 2013 - 10:30 #4
okay det prøver jeg lige. Men så tror du godt det kan lade sig gøre uden netværks ledning til mit modem/router.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
19. juli 2013 - 10:48 #5
Det _ved_ jeg at det kan.
Avatar billede Kenneth1985 Nybegynder
19. juli 2013 - 10:49 #6
fedt tjekker lige op på det iaften. så får du point :D