Avatar billede groftnok Nybegynder
14. august 2001 - 12:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nyt design

Hej, jeg har lige lavet nyt desig på min side. Jeg ved godt at det ikke er helt perfekt endnu, men jeg vil stadig gerne vide hvad jeg kan gøre bedre.
Sidens adresse er:
www20.brinkster.com/groftnok
Avatar billede jelzin101 Praktikant
14. august 2001 - 12:25 #1
jeg ville måske gøre højreside grå (det hvide) da det ellers kan blive ret belastende at kigge på.
Avatar billede stampeair Nybegynder
14. august 2001 - 12:30 #2
Smid lige http:// foran dit link, det er lidt nemmere for os andre ;-)
Avatar billede stampeair Nybegynder
14. august 2001 - 12:32 #3
Du burde \"rense\" dit Yamaha logo lidt mere.
Det \"sort/hvid\" tema du kørere er lidt kedeligt, men nu kan jeg også bedst li´ nogle matte neutrale farver.
Avatar billede groftnok Nybegynder
14. august 2001 - 12:34 #4
Avatar billede darkhero Nybegynder
14. august 2001 - 14:14 #5
hmm.. jeg håber ikke du regner med et job som webdesigner :o)
Avatar billede cluas Nybegynder
12. september 2001 - 13:43 #6
Du burde søge noget prof hjælp !
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
12. september 2001 - 14:02 #7
Den er nu ikke så dårlig som andre her mener.

Som Stameair siger, så arbejd lidt mere med dit logo.

Endvidere tror jeg din menu ville se bedre ud på en lang række, ect. med en større skrift.

/pelkjaer