Avatar billede WebJonas Nybegynder
16. juli 2013 - 12:34 Der er 8 kommentarer

Grafikkortet tror jeg..

Nu er jeg ved at være godt træt af det her! Jeg har købt en ny computer fra wupti, har sendt den retur da den ikke virkede, så gik der 4 uger inden jeg fik en ny. Nu har jeg fået den nye og så virker den sgu heller ikke.. Når jeg tænder den siger den et lille bib og går ud igen efter 1 sekund. Hjælp det er til at græde over der her..
Avatar billede NielsErikK Juniormester
16. juli 2013 - 12:41 #1
Kontakt Wupti, det lyder som du igen må reklamere, løser de ikke sagen nu, så kræv købet hævet.

Vil du ha andre input, så må du fortælle hvilken hardware vi har med at gøre samt Windows version.
Avatar billede WebJonas Nybegynder
16. juli 2013 - 13:33 #2
Acer aspire V3 Windows 8
Avatar billede NielsErikK Juniormester
16. juli 2013 - 13:41 #3
Ok en bærbar, der er det meget begrænset hvad du kan gøre hardware mæssig, så det bliver i dit tilfælde igen:
Kontakt sælger.
Avatar billede Blueeyez Mester
16. juli 2013 - 13:52 #4
Det er dumt at rode med.. Send retur og køb ved en anden forhandler (wupti er ikke meget værd efter min mening/oplevelse)
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2013 - 14:35 #5
Helt enig med de andre. Ødelæg ikke garantien, det kan blive dyrt for dig.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
16. juli 2013 - 17:52 #6
#5
Lige præcis, det er derfor jeg igen siger: Kontakt sælger.
De skal absolut ikke ha det mindste påskud, til at sno sig ud af deres garantiforpligtelser.

Havde det været en stationær, så kunne vi ha kontrolleret løse forbindelser, resat BIOS og andre småting, men en bærbar skal under de omstændigheder direkte retur.
Avatar billede Blueeyez Mester
21. juli 2013 - 12:41 #7
Afmelder overvågning!
Avatar billede NielsErikK Juniormester
27. juli 2013 - 09:40 #8
Du får et svar i henhold til post #1

Jeg afmelder overvågning af spørgsmålet, grundet spørger ikke deltager i eget spørgsmål.