Avatar billede zetto123 Nybegynder
12. juli 2013 - 21:08 Der er 1 løsning

WebDav viser samme plads som system drev.

Hej, jeg har dette problem at min WebDav server viser det samme plads som min system drev har, og da min system drev er en lille SSD harddisk er der ikke plads til at lave store overførsler. Ved godt at jeg kan bruge noget som WinSCP for at løse problemet med store overførelser.
Men tænkte om der er en måde at løse det, så windows viser den rigtige plads der er på serveren?

specs:
Win 8 - 64bit
Avatar billede zetto123 Nybegynder
21. august 2013 - 22:44 #1
Har læst på det og det er bare windows som ikke har lavet det ordentligt, lukker tråden da der ikke findes en løsning.