Avatar billede Frederikms1 Nybegynder
11. juli 2013 - 12:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

gør Windows 8 mindre

Hej

jeg ha købt en ny pc med Windows 8 i Elgiganten men ved siden af den pc jeg købte så jeg at Windows 8 brugerfladen var mindre altså at der var zoomet ud, hvordan kan jeg gøre det på min pc

MVH Frederikms1
11. juli 2013 - 12:42 #1
Velkommen til E. ...

Tanke: Fedte med opløsningen ?

---

Hold [CTRL] tsaten nede imens du ruller med musserullen ?
Avatar billede Frederikms1 Nybegynder
11. juli 2013 - 13:01 #2
Karise

Det var ikke det jeg mente jeg mente hvordan man zoomer ud permanent altså zoomer ud både på startskræm og logon skærm osv over det hele men kun i Windows 8 ikke i skrivebord
Avatar billede vejmand Juniormester
11. juli 2013 - 13:07 #3
Husk, dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler. Du skal derfor selv lukke det ene igen.......
http://www.eksperten.dk/spm/983369
Avatar billede claes57 Ekspert
11. juli 2013 - 13:27 #4
det kunne være en win8-demo, der kørte via en virtuel maskine - altså at maskine var en alm win7, der med fx virtualbox kørte en win8 i et mindre vindue.
(jeg har det omvendt på min - der kører win8 som master, og win7/xp/ubuntu som virtuelle maskiner)