Avatar billede simon1996 Nybegynder
10. juli 2013 - 20:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Computer zoomer ind under genstart

Hej eksperten.
Jeg var ved at downloade ny driver til mit grafikkort, da den pludselig skulle genstarte, da den gjorde det "zoomede" den nærmest ind så alle mine skribordsikoner osv. blev kæmpe, og jeg kan ikke se særlig meget af hele min skærm.
Hvordan kan jeg få zoomet ud igen?
på forhånd tak
Avatar billede sadolin1978 Novice
10. juli 2013 - 20:23 #1
hvis du kan få lov så ændre opløsningen på din skærm
Avatar billede simon1996 Nybegynder
10. juli 2013 - 20:26 #2
Har jeg prøvet og det bliver bedre, men det er stadig lidt større end standard
Avatar billede sadolin1978 Novice
10. juli 2013 - 21:30 #3
prøv og se hvordan din ehedshåndtering ser ud med grafikkortet, en løsning kunne være at slette det og ligge den gamle driver ind igen, også kunne du så se om du ville opdatere driveren
Avatar billede simon1996 Nybegynder
12. juli 2013 - 11:58 #4
Tak for forslagene, har fundet ud af jeg bare skulle genstarte den :D