Avatar billede gustav1996 Nybegynder
08. juli 2013 - 13:35 Der er 3 kommentarer

Windows 7 ultimate

Hej jeg har et problem med Windows 7 ultimate, en toolbar har overtaget Google og vi har forsøgt at fjerne denne toolbar Qvo6.com, en af mine venner som er edbekspert siger vi nok bliver nød til at geninstallere Windows 7, men vi har kun en home version, kan man installere home over ultimate. Eller hvordan fjerne vi denne toolbar.
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juli 2013 - 14:19 #1
Toolbaren kan være installeret som en udvidelse i chrome og sat som start side...

Den kan os være under tilføj fjern programmer

Og nej en ultimate nøgle virker kun på ultimate, men din ven må da ha windows versioner liggende? (Har selv lige fra xp til 8)
Avatar billede claes57 Ekspert
08. juli 2013 - 14:59 #2
Internet Explorer: Funktioner / Administrer tilføjelsesprogrammer
Firefox: klik på Firefox top venstre, Tilføjelser - plugin
Google Chrome: klik på de tre linjer top højre, værktøjer, udvidelser

Og fjern det den vej (fjern også andre toolbar, som ikke bruges)
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juli 2013 - 17:13 #3
AdwCleaner kunne du også prøve:
AdwCleaner: http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Når programmet startes, tryk på "slet". Pc scannes, og ved endt scanning, skal pc genstartes, for at fjerne det som programmet finder. Tilbage fra genstart fremkommer en log som du godt må poste ind i næste indlæg. Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."