Avatar billede DenmarkMTA Nybegynder
08. juli 2013 - 09:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne jobliste.

Hej, jeg er nu her på hjemmesiden, har kigget rundt og det ser ud som om i ved en masse, håber at det er det rigtige sted at søge efter hjælp.

Jeg har fået et problem, her for nogle dage siden freezede et af mine spil og så skulle jeg prøve at lukke det, men joblisten gad ikke at åbne og det gidder den stadig ikke.

Har prøvet at køre en virus scanning og der fjernede den noget, genstartede og det virkede men nu virker det sgu ikke igen.

Har allerede taget en virus scanning et par gange men ingen ting.

Nogen som ved hvorfor eller som kan hjælpe?
Det er virkeligt irriterende...

Sry for mine grammar fejl. ;)
08. juli 2013 - 09:15 #1
Velkommen til E. ...

Til Vista / WIN7 styresystem:
Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"
Skriv:
SFC.exe    /scannow > ENTER
Der kommer en bjælke så længe scanningen køre - og når den er færdig forsvinder den igen og du får ikke andre meldinger.
Indsæt din Windows CD/DVD, hvis du bliver bedt om det.
Efter scanningen > Genstart...
Avatar billede DenmarkMTA Nybegynder
08. juli 2013 - 09:33 #2
OMG! Tussind tak! Så virker det igen. :D

Det gik godt nok hurtigt for dig at svare, hehe takker. :-)))
08. juli 2013 - 10:13 #3
Ping...

(Dette er så et [svar] ... )