Avatar billede dando Nybegynder
06. juli 2013 - 09:47 Der er 4 kommentarer

HP Photosmart Premium All-in-One-printer - C309g

Printeren er fra 2010. Jeg har kun brugt originale farvepatroner. Problemet gælder almindelig sort udskrift.
Der er blæk nok i patronen, men papiret kommer blankt ud. Jeg har prøvet forsigtigt at tørre det sorte af på den hvide runde ring, der er i printeren under farvepatronens tud. Det har hjulpet en gang før. Nu er det galt igen og denne gang hjælper det ikke. Hvad skal jeg gøre?
Garantien er udløbet og supporten på HPs hjemmeside er kun under garantiperioden.
Avatar billede komsam Juniormester
07. juli 2013 - 10:47 #1
Kunne tyde på den er tørret ind. Kan den udskrive i farve?. Kan den det ville jeg enten købe en ny sort eller prøve det gamle trick med at "centrifugere" patronen. (sætte patronen i en plastpose med udskriftåbning "udad" lukke posen og binde en snor om og svinge den hurtigt rundt) PAS på det farver hvis det kommer ud og du gør det i stuen;-( En sidste der er vel ikke ændret noget i udskriftopsætn.
Avatar billede dando Nybegynder
07. juli 2013 - 11:25 #2
farve udskriver. opsætning er ikke ændret. nu prøver jeg lige det med plasticposen. tak indtil videre
Avatar billede dando Nybegynder
21. juli 2013 - 12:31 #3
jeg har købt en ny farvepatron og den virker. Ingen problemer nu.
Avatar billede komsam Juniormester
21. juli 2013 - 13:13 #4
Fint. Så er du "kørende", så smid et svar og ta pointene selv, samler ikke på point, så spørgsmålet lukkes.