Avatar billede almex Mester
05. juli 2013 - 11:52 Der er 1 kommentar

Hjælp til at Konventer lyd filer fra itunes til mp3 (så de kan afspilles fra USB i bil).

Hey Eksperten

Har søgt lidt rundt nu for at finde ud af hvordan man kan gøre dette.
Jeg har lige købt ny bil, hvor der er USB i som jeg kan høre musik over.
Har så lagt en hel del musik ned på et USB stik, og det virker som sådan fint nok, problemet er at de lyd filer jeg har fra itunes som står under navnet .mp4 (m4a) kan ikke findes eller afspilles i bilen.

Så ville høre om hvordan og hvorledes man kan konventer dem til en mp3 fil så jeg kan afspille dem i min bil.

Fandt en gammel artikel om det her inde, men de links som der blev refereret til var forældet og virker ikke længere.

Har også prøvet at rename fra .mp4 (m4a) til .mp3 her skifter den til at sige (afspiller mp3 lydfil), men de virker stadig ikke i bilen.

håber der er nogle kloge hoveder herinde som kan give en hjælpende hånd, da jeg snart står og skal på en lang køretur til Frankrig hvor det vil være rart med massere af musik (som virker ^^)
Avatar billede Blueeyez Mester
05. juli 2013 - 11:58 #1
Det er vel drm beskyttet hvis ikke kan audacity gøre jobbet eller foobar2000 du må dog selv søge på google efter guide da jeg bruger dpotify til musik...