Avatar billede mads375 Juniormester
04. juli 2013 - 11:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Xpath visning

Hej.

Jeg sidder og leger lidt med XPath, men der er noget jeg ikke helt er med på. Sådan som jeg forstår det, så hvis man har et 100 siders XML træ, kan man med XPath finde fx ved books:

http://www.w3schools.com/xpath/xpath_examples.asp

finde alle title ved denne kommando fx:

/bookstore/book/title

Men hvor skal det skrives henne, og hvordan får man vist det rent visuelt? Er det i browserens adresselinje, skal man lave et script, eller?

mvh Mads
Avatar billede mads375 Juniormester
04. juli 2013 - 14:13 #1
Eclipse -> window ->show view -> other -> path
Avatar billede arne_v Ekspert
04. juli 2013 - 14:48 #2
Eclipse er jo et udviklingsvaerktoej.

Til slutbrugerne vil applikationen bruge XPath til at hente data ud af XML dokument og vise det i applikationens UI.