Avatar billede Merete79 Nybegynder
30. juni 2013 - 22:47 Der er 7 kommentarer

Hvor kan man købe en mobiloplader?

Hej med jer

Min bror har sat mig på en opgave i aften, som jeg ikke lige umiddelbart kan løse. Hans mobiloplader er gået i stykker i aften, og hans telefon (og internet) er dødt, så han har bedt mig om at finde ud af, hvor man kan købe en ny oplader til hans mobil - i en fysisk butik - i København i morgen... Det dur ikke med en netbutik, for han har brug for telefonen allerede i morgen formiddag.

Er der nogen, der kan hjælpe med det spørgsmål?

Det drejer sig om en oplader til en Samsung Galaxy Pocket ...

På forhånd tak!
Mvh.
Merete :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. juni 2013 - 22:56 #1
Øhm, er den ikke ret ny? Så bør den have en almindelig USB-oplader. Har han en PC, kan den oplades med kablet, der følger med, og ellers vil enhver elektronikforretning, og større supermarkeder, have en standard UDB-oplader, der kan bruges.    - hvis jeg ellers har ret...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. juni 2013 - 22:56 #2
ok, så, .. en standard USB-oplader...
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. juni 2013 - 22:59 #3
Prøv dem her...

København:
MyTrendyPhone butik
Fiolstræde 17C
1171 København
Tlf: 70 20 69 46
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. juni 2013 - 23:02 #4
#3 er en billig netbutik som også har 2 fysiske butikker.
Avatar billede store-morten Ekspert
30. juni 2013 - 23:04 #5
Netto
Avatar billede store-morten Ekspert
01. juli 2013 - 17:31 #6
Aldi
Universal usb lader
12 eller 220 volt ind
Set til 90 kr. Idag
30. september 2020 - 13:01 #7
Her finder du den bedste oplader uanset hvilken telefon, du bruger: https://mobilopladere.dk/