Avatar billede VenGee Nybegynder
27. juni 2013 - 18:37 Der er 7 kommentarer

SU lån!!!!

Var ikke helt sikker på hvor den her skulle være henne så jeg satte den bare her.

Jeg får SU hver måned (2500). Men her i sommerferien vil jeg godt hygge mig og vil ikke tænke på penge så jeg har besluttet mig at tage et SU-lån. Jeg ansøgte igår (d26) jeg ansøgte så det skulle starte i Juli. Men er ikke helt sikker å at det hele når og gå igennem inden de udbetaler SU imorgen. Så det jeg vil høre efter er om hvis det hele fx går igennem d 10 Juli, får jeg så mit lån der?

Og nu når jeg har bestilt SU lån i Juli får jeg så bare automastisk SU lån alle andre måneder. Jeg er nemlig kun interreseret i lånet i Juli.

Håber der er nogen der kan svare mig.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. juni 2013 - 18:42 #1
Avatar billede VenGee Nybegynder
27. juni 2013 - 18:46 #2
Har skam været derinde, og tro mig kan ikke finde noget om det.
Avatar billede Blitzher Nybegynder
28. juni 2013 - 00:29 #4
Jeg har selv brugt su lån.

Du kan få su lån med tilbage Virkende kraft, Så hvis du startede på uddannelse i januar, men søgte om lån tre måneder efter. Kan du få udbetalt hele lånet.

Hvis den dato du søgte lånet ikke ligger inde for få dage til din næste su, Vil du få dem udbetalt ved siden af
Avatar billede Blitzher Nybegynder
28. juni 2013 - 00:30 #5
Samtidig skal du selv vælge hvilke måneder du vil modtage su samt lån
Avatar billede mads375 Juniormester
28. juni 2013 - 19:46 #6
Behandlingen fra ansøgningstidspunktet tager op til 2 uger.
Avatar billede mads375 Juniormester
28. juni 2013 - 19:47 #7
Hvis du inde på SU kun har valgt juli, så får du ikke mere. Men hvis du har sat hele året ud, så skal du selv stoppe det på su.dk