Avatar billede JW86 Nybegynder
27. juni 2013 - 02:15 Der er 7 kommentarer

Blækpatroner of farvepatroner

Hej.
Jeg har et spørgsmål, som jeg har brug for hjælp til.
Jeg står og skal have nye patroner til min printer. Jeg har så søgt på det og fundet dem som min printer bruger og de var dyre. Jeg vil så høre om man kan sætte andre i som stadig høre til HP printer som min jo er, og så gøre det billigere?
Jeg bruger en Sort Nr. 56 og Farve Nr. 57.
Men kan jeg f.eks. bruge Sort 350 og Farve 351.
De 2 sidst nævnte er billigere end de 2 først nævnte.

Med Venlig Hilsen

Elias
Avatar billede vejmand Juniormester
27. juni 2013 - 03:27 #1
Du har glemt at skrive hvilken model din HP printer er.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. juni 2013 - 03:41 #2
Jeg kan nu ikke forestille mig en model som kan bruge både 56/350 og 57/351

Men kig i manualen, eller skriv herind hvilken model der er tale om.....
Avatar billede richardjensen Seniormester
27. juni 2013 - 09:51 #3
Hos bl. a. firmaet Sigurd Rasmussen kan du finde oversigt over printere/farvepatroner,- og desuden vejledning i 'fyld-selv.
http://www.sigurdrasmussen.dk/produkter.htm
Avatar billede 220661 Ekspert
27. juni 2013 - 10:35 #4
Brugte også fyld selv en overgang, men har gået bort fra det pga griseri med det. Er godt klar over at måden man gør det på er forskellig fra model til model.
Handler mine kopi patroner her nu:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/blaekpatroner-toner-104012s.html
Avatar billede JW86 Nybegynder
27. juni 2013 - 11:43 #5
Det er en HP PSC 1315
Avatar billede richardjensen Seniormester
27. juni 2013 - 19:33 #6
Avatar billede komsam Juniormester
02. juli 2013 - 13:09 #7
Som #2 nej du kan nok ikke bruge anførte patroner. Og ja du kan sagtens bruge såkaldte "miljø" - "kompatible" patroner. Og du kan selv fylde patroner MEN det er ikke anbefallelsesværdigt, gør du det skal du være opmærksom på at farverne ikke altid svarer til det du hidtil har anvendt. Der kan være endda store forskelle, rød er ikke bare rød. O.s.v. Men prøv du bare "miljø" patroner, de er jo billigere.