Avatar billede sebik123 Nybegynder
25. juni 2013 - 09:42 Der er 5 kommentarer

Problemer med ping ".dyndns.org" (LiveStreaming)

Hej Eksperter der ude.

Jeg har et projekt som jeg skal få løst inden jeg gå på sommerferie :) 30.6.2013 så jeg ikke skal tænke på dette projekt i min ferie.

Det hele handler om Streaming Live

Jeg bruger WireCast og en Wowza Server, Inden jeg begynder med at købe en IP Kamera, har jeg valgt at bruge en Webcam.

Jeg har fint forbindelse rtmp://localhost:1935/live/
Så fandt jeg ud af at jeg skulle bruge DynDNS.org for at lave intern til ekstern ip?

Adressen til dyndns er: tr06.dyndns.org  <---- Den kan jeg ikke pinge udvendige up er : 94.191.186.201

Er der en som ville hjæle mig ?
Min msn mail er: s.ozbek@msn.com
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. juni 2013 - 11:56 #1
Det ser ud til at den peger på en intern adresse. Det skal den vel ikke?

Name:    tr06.dyndns.org
Address:  10.106.14.200
Avatar billede sebik123 Nybegynder
25. juni 2013 - 12:09 #2
Jeg har ændret det til tr07.dyndns.org
Avatar billede sebik123 Nybegynder
25. juni 2013 - 12:09 #3
Men problemet er stadigt det samme. at jeg kan ikke pinge 94.191.186.201 som er knyttet til tr07.dyndns.org
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. juni 2013 - 12:12 #4
Jeg kan se, at det er via 3-mobil - ikke sandt? Jeg har lidt på fornemmelsen at den der 10.106.14.200-adresse er en "intern" adresse på deres netværk, som gør, at du kan komme ud, men der er ikke rigtig mulighed for at komme ind til dit kamera. Dvs den rigtige adresse på nettet 94.191.186.201 deles af andre, og du kan ikke lave portforward på den...?

Men jeg kender ikke 3-mobil af egen erfaring.
Avatar billede mash Mester
25. juni 2013 - 14:06 #5
Ved ikke med 3 mobil, men med callme kan det ikke lade sig goere da ip deles med andre som #4 siger, som jeg forstaar dit setup saa er det en pc som bruges til stream, hamachi er maaske en mulighed hvis baade den sendene og modtagene enhed kan koere det.
Hamachi kraever at det er konfiguret rigtig for at virke!

Link til hamachi:

https://secure.logmein.com/products/hamachi/download.aspx

Det er et forsoeg vaer men ved ikke om det virker paa en 3 mobil forbindelse og kan hellere ikke hjaelpe med opsaeting af det.