Avatar billede bdef Novice
20. juni 2013 - 22:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billig alternativ til IPad2

Knægten har lånt en IPad2 på skolen et år og nu skal den retur. Derfor kigger vi efter et billigt alternativ.

Jeg har lige fået Harald Nyborgs nye reklame ind og der har de en Android (samme som vores mobiler) basseret tablet fra Denver. Vi har haft Denver DVD afspiller og den kørte upåklageligt og var billig, så derfor er vi ikke så bekymrede for mærket, som visse andre er.

10.1" - 1024*600 - 1,5 GHz Dual Core - 1 GB ram - 16 GB flash til 1395.-

Jeg ved godt lækkerheden ikke er på IPad højde, men med kapasitiv skærm og eller gode data, så er den vel heller ikke helt ringe. Den skal bruges til surfen og lidt spil. Hans mobil er en huawei med 1,5 GHz CPU og den kører det han spiller nu og IPad 2'eren er vel heller ikke møj stærkere?
Avatar billede sadolin1978 Novice
21. juni 2013 - 06:20 #1
et udemærket alternativ til en Ipad du der har fundet, her har vi en 7" udgave til sønnen.

nej kvaliteten er ikke Ipad standard, men hvis i kan leve med detgør det jo ikke noget, det næste i så skal overveje er at det er android, men igen hvis han er vant til huawie er det vel det samme

ellers kunne det være i skulle se lidt på disse

http://www.acer.dk/ac/da/DK/content/group/tablets
Avatar billede bdef Novice
20. august 2013 - 17:48 #2
kom gerne med et svar, så jeg kan lukke den.
Avatar billede sadolin1978 Novice
20. august 2013 - 21:01 #3
hvad blev det så
Avatar billede bdef Novice
20. august 2013 - 21:19 #4
Han er helt forgabt i et spil der kun findes til I produkterne, så kan kæmper en lang kamp med at sparer op til en IPad.

Desværre. Jeg er ikke meget for de hypede produkter.

Og ja. Der findes mange lignende gratis alternativer til det spil han vil spille (som jeg ikke lige husker navnet på) og nej jeg forstår det ikke. :-)

Men mange tak for dit input