Avatar billede KasperAndreasen Nybegynder
20. juni 2013 - 21:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Synology DS212j brummer

Jeg har her den sidste måneds tid oplevet, at min synology ds212j er begyndt at "larme" lidt. Den brummer lidt i ny og næ, som den ikke har gjort før. Jeg er rimelig ny på området med NAS. Jeg har kigget lidt på ressourceovervågning, som ligger på omkring 20% i RAM og 10-12% i CPU. Jeg ved ikke om det er meget eller lidt og om det er derfor den er begyndt at brumme.
Er der evt. noget jeg kan ændre i konfigurationen?
Systemets sundhedstilstand siger, at diskstationen kører fint.
Jeg har opdateret til nyeste version.
Avatar billede chalde Seniormester
21. juni 2013 - 07:34 #1
Brummer som i resonans fra kabinettet, en blæser der ændrer hastighed, harddiske der kommer med mislyde?
Prøv at lokalisere kilden.
Avatar billede KasperAndreasen Nybegynder
22. juni 2013 - 08:43 #2
Resonans fra kabinettet vil jeg mene. Det sker når der er grønt lys i alle lamper.
Avatar billede KasperAndreasen Nybegynder
05. juli 2013 - 08:10 #3
Jeg flyttede lidt med den. Det hjalp givetvis.