Avatar billede Vammelsvin1 Nybegynder
20. juni 2013 - 01:43 Der er 10 kommentarer

Logitech mus scroller ikke...

Hej..
Jeg har formateret min computer og har tilsluttet min mus (logitech m500). Problemet er at den ikke vil "scrolle", altså den kan godt scrolle hvis jeg holder knappen nede, og man så rykker musen op og ned. Jeg har prøvet at kigge på nettet, og der er flere der har det problem, men én af løsninger var at gå ind i REGEDIT [Hkey_current_ user\software\unity], men jeg har ikke unity. Er der nogle der har en ide om hvad jeg kan gøre ?
På forhånd mange tak.
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2013 - 02:15 #1
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2013 - 02:15 #2
Ps. Tryk på Downloads.
Avatar billede Vammelsvin1 Nybegynder
20. juni 2013 - 02:52 #3
Ja det har jeg..
Men jeg tror at der er noget automatisk windows fis der er galt... Jeg er virkelig lost..

Mvh
Avatar billede Vammelsvin1 Nybegynder
20. juni 2013 - 15:28 #4
Er der nogle der har en god ide ?
Jeg har på fornemmelsen at det er nogle automatiske indstillinger i windows, der gør at den ikke virker..
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2013 - 15:48 #5
Det skyldes næppe windows. Du har vel klikket på Ikonet og indstillet setpoint? Hvilken windows kører du? Jeg kører selv win8 pro med Logitech M15, den scroller fint, men programskifteren virker ikke i 8, det gjorde den i 7. Der er jo så meget bøvl med 8.
Avatar billede Vammelsvin1 Nybegynder
20. juni 2013 - 19:59 #6
Jeg har windows 7. Den har virket lige inden jeg formaterede min computer. Jeg har set-point installeret. Man kan jo vælge forskellige indstillinger til den midterste museknap med set-point. Før havde jeg ikke set-point installeret, men da jeg havde formateret virkede den ikke og så prøvede jeg med set-point! Kan du fortælle hvad der står som funktion til din midterste knap ?
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2013 - 20:04 #7
Avatar billede Vammelsvin1 Nybegynder
21. juni 2013 - 00:36 #8
Mange tak..
Kan se du har "program skifter " som den midterste knap... Det kan den godt, og det virker også men der er stadigvæk ingen scroll.. Ved godt nok ikke hvad jeg lige skal gøre...
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2013 - 09:46 #9
Ja jeg skrev godt forkert, det er en M510 mus, men billedet af musen er forkert, der er ikke den nederste rulleknap.
Nej det må da være irriterende ikke at have scroll. Har du prøvet musen på en anden computer? Jeg ved ikke om det gør en forskel, men du kan jo prøve at sætte musen i P2 stikket, med et mellemled, ellers må du nok kontakte Logitech.
Avatar billede Vammelsvin1 Nybegynder
23. juni 2013 - 01:25 #10
Der er ikke andre forslag (Bump) :)

På forhånd tak ...