Avatar billede newuser Nybegynder
19. juni 2013 - 20:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Medion Erazer X7820 bærbar - problem med trådløst netkort.

Hej,

Jeg har en bærbar - Medion Erazer X7820 (kender en der har samme problem med denne bærbare - og det har været der fra de blev pakket ud - min for en uge siden). Problemet er den ved brug ofte bliver smidt af det trådløse net (i gennemsnit hver 2-3 time ved kontinuerligt brug). Problemet er der ikke med LAN tilslutning.

Ofte kan man læse problemet ved at trykke "løs forbindelsesproblemer". Men andre gange fungerer dette ikke, og får at vide, at netkortet er deaktiveret. Det kan jeg for det meste aktivere igen, men andre gange må jeg genstarte, før det virker igen.

Computeren kører med Win8.

Er der andre der har samme computer eller problem?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2013 - 22:24 #1
har du prøvet at tjekke om der evt er driver opdatering til kortet?

Er Windows indstillet, så den ikke må lukke for strømmen til det trådløse netkort?
Ved ikke om Win 8 er på samme måde som de andre systemer, men i enhedshåndtering kan man under egenskaber for kortet fjerne tjektegnet at windows må lukke for strøm for at spare på denne.
Avatar billede newuser Nybegynder
01. juli 2013 - 12:12 #2
Sjovt nok, har nu forsøgt begge ting. Det var ligesom det hjalp i en periode, og har gjort det lidt bedre. Problemet er dog stadig ikke løst.

Jeg vil lukke spørgsmålet, så hvis du ønsker point, så læg venligst et svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. juli 2013 - 17:54 #3
ping