Avatar billede john5 Nybegynder
16. juni 2013 - 17:50 Der er 1 løsning

NAS - Smart TV - PC

Hej alle!

Forleden købte jeg et Samsung Smart TV UE46F5505.
Det skal jeg have op og køre med min NAS server Synology 213+
Primært til streaming af film/musik.

Det hele er sat til routeren med kabel (TDC homebox)

Problemet er TV'et ikke kan finde hverken PC eller NAS.

Dog kan den finde PC'en via Samsung's Allshare løsning. Men det er jo ikke det jeg vil (og det andet burde være til)

I går havde jeg så held med at få NAS frem på TV'et da jeg satte begge deres IP'er til static, men efter jeg slukkede var den væk igen, og har ikke kunne få den frem mere.

Jeg har også haft held med at få min bærbar frem på TV'et ved at køre TV'et over Wifi også tilføje en enhed på bærbar (win7)
(uden allshare)

Jeg går lidt ud fra det er netværket den er gal med..
Også da programmet Synology Assistant ikke kan finde serveren..

Dog kan jeg se alle min enheder på 198.168.1.1 ...

Nogen der har nogle ideer?

Jeg har prøvet at nulstille alt.. Server, tv, router...
Avatar billede john5 Nybegynder
13. november 2013 - 13:26 #1
skiftede router