Avatar billede starofdk Nybegynder
16. juni 2013 - 17:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Wi-Fi to RT-AC66U

Havde problemer med at komme på nettet, så genstartede min Asus RT-AC66U

Nu står den så bare og blinker, og jeg kan ikke logge ind over 192.168.1.1

Får denne besked:

A change has been made, causing disconnection to setting page.
You may made the change in changing IP address, changing port number or disconnecting Wi-Fi to RT-AC66U.
Please re-connect Wi-Fi and use modified IP address and port number to access setting page of RT-AC66U.

Har intet gjort eller ændret, har blot genstartet den..

Kan ikke komme på nettet fra denne router lige pt.....

Nogen ideer ?
Avatar billede Blueeyez Mester
16. juni 2013 - 17:40 #1
Nulstil routeren?
Avatar billede starofdk Nybegynder
16. juni 2013 - 17:54 #2
Har prøvet der sker intet.

https://www.asus.com/Networking/RTAC66U/

Virker heller ikke lige pt... Så det kører sgu da godt
Avatar billede Blueeyez Mester
16. juni 2013 - 18:00 #3
Hold reset knappen nede i 30 sek og eneste der må være tilsluttet er strøm kablet.

Inden 30 sek burde den vise reaktion med dens dioder...
Avatar billede starofdk Nybegynder
16. juni 2013 - 18:19 #4
Power lyset står og blinker langsomt
Avatar billede Blueeyez Mester
16. juni 2013 - 18:48 #5
#4 du kan teste om det virker ved og sætte lan kabel i den til din pc... Og skrive: 192.168.1.1 i en browser
Avatar billede starofdk Nybegynder
16. juni 2013 - 21:24 #6
Selv når jeg bruger kabel, er det eneste jeg kan få på 192.168.1.1

A change has been made, causing disconnection to setting page.
You may made the change in changing IP address, changing port number or disconnecting Wi-Fi to RT-AC66U.
Please re-connect Wi-Fi and use modified IP address and port number to access setting page of RT-AC66U.
Avatar billede Blueeyez Mester
16. juni 2013 - 21:31 #7
#6 tag strømmen fra routeren i 10 min.

Tag imellemtiden alle kabler fra den og efter de 10 min sætter du strøm til den og lader den køre i 30 sek og derefter holder du reset knappen nede i 30 sek.

Derefter lader du den stå lidt tid se om den måske starter normalt op og derefter tager du strøm fra den og sætter i igen og derefter lan kabel fra router til pc.

Gå i cmd og skriv ipconfig og se om det ikke er 192.168.1.1 der er dens ip.

Hvis problemet er der endnu bør du kontakte den forhandler du har købt den ved (hvis den er under garanti endnu)
Avatar billede starofdk Nybegynder
17. juni 2013 - 14:20 #8
Det hjalp at den stod slukket i 10 min... Så nu er jeg oppe og kørende igen :)

Smid et svar for point
Avatar billede Blueeyez Mester
17. juni 2013 - 15:09 #9
#8 tjek evt efter firmware opdateringer til den..