Avatar billede Jalison Nybegynder
13. juni 2013 - 09:40 Der er 2 kommentarer

Min bærebare kan ikke se skærmkort

Jeg har et Asus notebook K701D,
Mit problem er at windows har stoppet enhed(fejl 43) altså mit grafikkort vil den ikke kendes ved, det er den grafik kort som er kommet med bærebaren. Den er der med et spørgsmåls tegn ud fra den, og uanset hvilket program jeg bruger fra nettet til at oprette fejlen, så siger at det kan den ikke da den ikke kan finde enheden. Driveren er også opdateret når jeg klikker på den...    Nvidia Geforce GT 320m

Kan jeg udskifte den eller rette fejlen?
håber i kan hjælpe mig..
mvh Jalison
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. juni 2013 - 09:46 #1
Du skal lige finde en kategori der passer til dit problem ! det er jo ikke en fejl på eksperten Vel ?
http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png

Og så skal du lige huske at lukke dette!
prøv at kigge under de andre spørgsmål se om der er en kategori der ligner dit problem og opret under samme kategori-.
Avatar billede Jalison Nybegynder
13. juni 2013 - 10:05 #2
sorry