Avatar billede com3 Nybegynder
08. juni 2013 - 10:43 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

xp hænger efter windows update

pc kører fint installer disse updates:

Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework 4 på Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7 og Windows Server 2008 x86 (KB2804576)
Overførselsstørrelse: 0 KB , 0 minutter  (Hentet. Klar til installation)
Der er fundet et sikkerhedsproblem, der gør det muligt for en hacker at fejlrepræsentere en systemhandling eller funktion, uden at brugeren er klar over det. Du kan hjælpe med at beskytte systemet ved at installere denne opdatering fra Microsoft. Du skal muligvis genstarte computeren, når du har installeret denne opdatering.  Detaljer...

Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework 2.0 SP2 på Windows Server 2003 og Windows XP x86 (KB2804577)
Overførselsstørrelse: 0 KB , 0 minutter  (Hentet. Klar til installation)
Der er fundet et sikkerhedsproblem, der gør det muligt for en hacker at fejlrepræsentere en systemhandling eller funktion, uden at brugeren er klar over det. Du kan hjælpe med at beskytte systemet ved at installere denne opdatering fra Microsoft. Du skal muligvis genstarte computeren, når du har installeret denne opdatering.  Detaljer...

Samlet sikkerhedsopdatering til Internet Explorer 8 til Windows XP (KB2829530)
Overførselsstørrelse: 0 KB , 0 minutter  (Hentet. Klar til installation)
Der er blevet registreret et sikkerhedsproblem, som kan påvirke systemet, i et Microsoft-softwareprodukt. Du kan hjælpe med beskytte systemet ved at installere denne opdatering fra Microsoft. I den tilknyttede artikel fra Microsoft Knowledge Base kan du finde en komplet liste over de problemer, som denne opdatering omfatter. Du skal muligvis genstarte computeren, når du har installeret denne opdatering.  Detaljer...

Sikkerhedsopdatering til Windows XP (KB2829361)
Overførselsstørrelse: 0 KB , 0 minutter  (Hentet. Klar til installation)
Der er blevet registreret et sikkerhedsproblem, som kan påvirke systemet, i et Microsoft-softwareprodukt. Du kan hjælpe med beskytte systemet ved at installere denne opdatering fra Microsoft. I den tilknyttede artikel fra Microsoft Knowledge Base kan du finde en komplet liste over de problemer, som denne opdatering omfatter. Du skal muligvis genstarte computeren, når du har installeret denne opdatering.  Detaljer...

Samlet sikkerhedsopdatering til ActiveX Killbits til Windows XP (KB2820197)
Overførselsstørrelse: 0 KB , 0 minutter  (Hentet. Klar til installation)
Der er blevet registreret et sikkerhedsproblem, som kan påvirke systemet, i et Microsoft-softwareprodukt. Du kan hjælpe med beskytte systemet ved at installere denne opdatering fra Microsoft. I den tilknyttede artikel fra Microsoft Knowledge Base kan du finde en komplet liste over de problemer, som denne opdatering omfatter. Du skal muligvis genstarte computeren, når du har installeret denne opdatering.  Detaljer...

Sikkerhedsopdatering til Internet Explorer 8 til Windows XP (KB2847204)
Overførselsstørrelse: 0 KB , 0 minutter  (Hentet. Klar til installation)
Der er blevet registreret et sikkerhedsproblem, som kan påvirke systemet, i et Microsoft-softwareprodukt. Du kan hjælpe med beskytte systemet ved at installere denne opdatering fra Microsoft. I den tilknyttede artikel fra Microsoft Knowledge Base kan du finde en komplet liste over de problemer, som denne opdatering omfatter. Du skal muligvis genstarte computeren, når du har installeret denne opdatering.  Detaljer...

Windows Værktøj til fjernelse af skadelig software - maj 2013 (KB890830)
Overførselsstørrelse: 0 KB , 0 minutter  (Hentet. Klar til installation)
Når dette værktøj er hentet, kører det én gang for at kontrollere, om computeren er inficeret med visse udbredte skadelige programmer (inklusive Blaster, Sasser og Mydoom), og hjælper med at fjerne de inficerede filer, der findes. Hvis der findes en inficeret fil, viser værktøjet en statusrapport, næste gang du starter computeren. En ny version af værktøjet kan hentes hver måned. Hvis du vil køre værktøjet manuelt på computeren, kan du hente en kopi fra Microsoft Download Center, eller du kan køre en onlineversion fra microsoft.com. Dette værktøj er ikke en erstatning for et antivirusprodukt. Du bør bruge et antivirusprogram for at beskytte din computer.  Detaljer...

Microsoft Office 2010

Sikkerhedsopdatering til Microsoft Visio 2010 (KB2810068) 32-bit version
Overførselsstørrelse: 0 KB , 0 minutter  (Hentet. Klar til installation)
Der findes en sikkerhedsrisiko i Microsoft Visio 2010 32-bit version, som kan tillade, at der køres skadelig kode, når en manipuleret fil åbnes. Denne opdatering fjerner denne sikkerhedsrisiko.  Detaljer...

Sikkerhedsopdatering til Microsoft Publisher 2010 (KB2553147) 32-bit version
Overførselsstørrelse: 0 KB , 0 minutter  (Hentet. Klar til installation)
Der findes en sikkerhedsrisiko i Microsoft Publisher 2010 32-bit version, som kan tillade, at der køres skadelig kode, når en manipuleret fil åbnes. Denne opdatering fjerner denne sikkerhedsrisiko.  Detaljer...

Definitionsopdatering til Microsoft Office 2010 (KB982726) 32-bit version
Overførselsstørrelse: 0 KB , 0 minutter  (Hentet. Klar til installation)
Denne opdatering indeholder de seneste filterdefinitioner til beskyttelse mod uønsket e-mail og skadelige links til Microsoft Office 2010 32-bit version.  Detaljer...

Når jeg nu starter og pc viser skrivebord og jeg trykker på internet google sker der ikke noget i ca. 2 minutter så popper advarsel firewall er slået fra, den slår selv til igen og alt virker som det skal, kan ikke hitte ud af hvad jeg skal gøre??

vh kim
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juni 2013 - 10:46 #1
Hvad hvis du starter op i fejlsikret tilstand?
Avatar billede com3 Nybegynder
08. juni 2013 - 10:57 #2
Ja det har jeg ikke prøvet , men hvis jeg gendanner til før jeg installerede update virker den ok så det må være windows update mistænker de der net updates. tak.
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. juni 2013 - 11:26 #3
Det er nok som du selv har valgt nen fejl på Eksperten der er skyld i det Eller??
http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png
Avatar billede com3 Nybegynder
08. juni 2013 - 11:38 #4
poko1 hvad mener du??
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. juni 2013 - 11:44 #5
Jeg mener at Kategorien fejl er til at diskutere om og gøre opmærksom på fejl der sker på Eksperten !!!!!
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juni 2013 - 12:18 #6
Gendan pcen til før opdatering og så henter du 1 opdatering af gangen indtil det går galt og du bedes tjekke alle (kan være flere opdateringer der er skyld i følgende)
Avatar billede com3 Nybegynder
08. juni 2013 - 12:50 #7
Blueeyez det prøvede jeg og fandt net framework prøvede at afinstaller men det hjalp ikke det er ligesom at når alle updates er inde snakker de sammen det er p.... træls men tak alligevel:)
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juni 2013 - 13:06 #8
#7 som jeg læser det du skriver kunne net framework være problemet. Hvis du vil kan du nemt fjerne alt net framework med dette værktøj: http://blogs.msdn.com/b/astebner/archive/2008/08/28/8904493.aspx

Personligt holder jeg mig fra net framework, java, silverligt og andre tillægs program sprog som jeg ser unødvendige (java er dog ikke noget du behøver og undgå, jeg bruger blot min iphone til net bank og derfor ser jeg ingen grund til at have java)..
Avatar billede com3 Nybegynder
08. juni 2013 - 13:33 #9
Sjovt nok prøvede jeg at søge efter et tjekke program til net framework og fandt også dette alle net versioner kører ok nu prøver jeg at fjerne dem alle vender tilbage.............
Avatar billede com3 Nybegynder
08. juni 2013 - 13:56 #10
jubiiii det var framework nu er pc lige så hurtig som før , kan jeg så ikke bruge framework eller hvad? Ved ikke hvad det bruget til. Point til Blueeyez hvis du vil sende et svar;)
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juni 2013 - 14:07 #11
Net framework bruges til at windows kan afvikle programmer der er programmeret i net framework så nej det er ikke nødvendigt medmindre du har brug for dets funktion :-)

Du vil kunne få net framework igennem windows update bl.a (self os finde igennem nettet)

Mht version kommer det an det den software der skal bruge net framework.
Avatar billede milter Ekspert
08. juni 2013 - 14:30 #12