Avatar billede klanco Praktikant
04. juni 2013 - 22:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvorfor hopper dokumentet til uønsket side ved museklik?

Jeg har oprettet en word-skabelon med kontrolelementer og sektioner.

Når dokumentet er låst og gemt til brugerne, oplever jeg, at man ved klik på tilfældige steder/sider hopper helt umotiveret til andre steder/sider i dokumentet.

Jeg har ikke ønsket at indsætte denne funktionalitet, og kan ikke gennemskue hvorfor det sker.

Er der nogen, der kender denne funktionalitet? Eller vigtigere: Kan fortælle mig, hvordan det frakobles? Jeg har forsøgt at lede efter svar her på eksperten.dk, og jeg har googlet, men jeg finder ingen info om emnet overhovedet...
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
04. juni 2013 - 22:59 #1
Det er ikke umotiveret. Det er helt kontrolleret. Når du har beskyttet et dokument, kan markøren af gode grunde kun stå et sted, som ikke er beskyttet, dvs. at den hopper til næste ubeskyttede sektion eller til næste kontrolelement alt efter, hvad der kommer først. Det er ikke noget, du kan slå fra.
Avatar billede klanco Praktikant
05. juni 2013 - 12:42 #2
Endnu en gang tak for brugbar respons - vi må leve med, at der hoppes i dokumentet.