Avatar billede optur Novice
28. maj 2013 - 10:54 Der er 1 løsning

Windows bruger som admin under exchange bruger

Jeg har et problem.

Min bruger når jeg logger ind på vores exchange server som bruger (altså på min lokale pc) så har jeg ikke fuld administrator adgang på computeren, men hvis jeg logger af og logger på normalt så har jeg er jeg stadig admin.

Hvad gør jeg forkert?

Begge brugere har samme bruger navn. Er det fordi den lokale bruger skal have samme password som den på exchange for at det vil virke?
Avatar billede optur Novice
28. maj 2013 - 11:01 #1
Jeg har fundet problemet.

Jeg havde glemt at oprette exchange kontoen som admin.