Avatar billede LasseDansk Nybegynder
26. maj 2013 - 04:15 Der er 5 kommentarer

Oversættelse af hjemmesider

Jeg er admin af en hjemmeside.
Jeg undrer om der er nogen som kender til et program som kan oversætte. Jeg søger et program som "leverer" en link (incl. flag ikon) til det sprog som der ønskes oversat til.
Avatar billede larsen45 Juniormester
26. maj 2013 - 06:28 #1
Er det engelsk er det nemt, så laver du bare en engelsk side, som du sender den besøgende over til.

En endnu nemmere løsning, er at du beder den besøgende om at bruge google chrome, som automatisk kan lave om på sproget, hvis det er nødvendigt.

Du kan jo også angive at alle udenfor Danmark, automatisk skal sendes videre til en engelsk eller tysk eller anden udgave af dine websider, hvor du smider en tekst ind på det sprog.

De fleste mennesker bruger google translate idag verden over ellers.
Avatar billede LasseDansk Nybegynder
26. maj 2013 - 10:55 #2
Tak for dit svar, men det var jo netop dette jeg ville undgå.
Avatar billede larsen45 Juniormester
26. maj 2013 - 17:44 #3
Ja ved god du helst vil gøre det på den anden måde.

Desværre vil det aldrig bliver godt, og stor risiko for, at teksten vil blive fremstillet forkert, ved fejl og mangler, eller ude blevet sætninger/bogstaver.

Så vil du være sikkert på, at andre kan forstå det ordenligt, skal man bruge de andre løsninger.
Avatar billede mortenmunsgaard Nybegynder
28. maj 2013 - 13:23 #4
Google har vidst lavet en rimelig nem funktion til dette - prøv at tjekke ud her: : http://translate.google.com/manager/website/?hl=da
Avatar billede LasseDansk Nybegynder
28. maj 2013 - 13:38 #5
Det var ikke lige det mit spørgsmål gik på