Avatar billede Jmv_cyber Novice
21. maj 2013 - 21:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PS3 + HDMI efter TV skift = intet HD signal

Jeg har før brugt min PS3 (den ældre 120gb "fat" model) på mit gamle Full HD LCD TV uden problemer. Nu har jeg fået et andet TV og har kørt med HDMI kabel uden problemer. Idag, af en eller anden mærkelig grund, virker HDMI ikke længere. Jeg har prøvet at lave en audio/video reset (hold power-knappen nede til den bipper anden gang og sæt til HDMI dérfra) men uden held. Har prøvet at starte op med AV kablet som fulgte med, og det virker uden problemer. Jeg har derefter prøvet at skifte fra AV til HDMI (med begge siddende til) under indstillinger, og igen, intet HDMI signal.
Har prøvet at bytte HDMI kablet ud med et andet og køre igennem hele turen igen, stadig uden held. Fik til sidst nok og fandt det gamle TV frem. Den virker heller ikke med HDMI nu -_-'
Jeg får en kammerat over med et helt tredje HDMI kabel i morgen til at prøve med, men hvis nogen har nogle forslag, idéer eller løsninger, så ville du/i gøre mig til en utrolig glad mand!
Avatar billede milter Ekspert
21. maj 2013 - 22:18 #1
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2013 - 06:17 #2
nogle tv skal scanne, for at opdage at noget nyt er sat til.
eller man skal ligefrem oprette enhederne.

prøv at kigge i din tv menu om der er noget i den retning.
Avatar billede Jmv_cyber Novice
23. maj 2013 - 08:50 #3
Efter nærmere inspektion har PS3eren vist sig at have fået en hardware defekt, så den er blevet sendt til reparation på anmodning af butikken den blev solgt i.
Men tak for foreslagne, det lærte en noget nyt :)
Avatar billede Jmv_cyber Novice
11. august 2013 - 10:03 #4
Svar som lukning af tråd