Avatar billede wowjoey Nybegynder
19. maj 2013 - 08:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Koldlaminering af billeder i storformat, samt opklæbning på skumplader

Hej.

Jeg vil selv til at eksperimentere med at laminere mine billeder/plakater i storformat

Men hvor køber man udstyr til koldlaminering?

Jeg har også set at man kan klistre billederne/plakaterne på skumplader. Min plan var først at klistre dem på mdf plader, men der-sens skumplader er meget mere smart da de nok er billigere og vejer meget mindre.

Hvor køber man alt så noget?
Avatar billede finb Ekspert
19. maj 2013 - 09:12 #1
hos Seal
og
grafiske / papirvarer engros
eller
spørg hos tutein Koch
og dba.dk
Avatar billede wowjoey Nybegynder
19. maj 2013 - 10:34 #2
Har du noget mere uddybende? Evt nogle links.

Jeg har søgt på google efter Seal, men der kom ikke rigtig noget brugbart op. Ej heller grafiske / papirvarer engros.
Avatar billede wowjoey Nybegynder
13. oktober 2013 - 20:41 #3
Okay..