Avatar billede tning.dk Nybegynder
13. august 2001 - 18:40 Der er 24 kommentarer og
4 løsninger

Tuning.dk LOGO 250 points ude

Hej Eksperter!

JEg har siden www.tuning.dk! Jeg er ikke en speciel vild designer som I vist nok kan se, men interessere mig meget for biler, mit logo er ikke for kønt!! Jeg leder efter en der kan lave et rigtig flot logo til mig! lidt mindre end det der er på siden nu!

http://www.tuning.dk

på forhånd tak
Avatar billede bosse88 Nybegynder
13. august 2001 - 19:21 #1
Avatar billede sketch Nybegynder
13. august 2001 - 20:03 #2
hej tning.dk

Forslag til din side...www.casper.nielsen.dk
Avatar billede tning.dk Nybegynder
13. august 2001 - 20:20 #3
Hej Bosse

Den første kan jeg godt li! men jeg venter lige lidt mere på flere forslag,
Avatar billede tning.dk Nybegynder
13. august 2001 - 20:21 #4
Hej Casper

Siden er flot, men nok ikke det rigte til en bil hjemmeside
Avatar billede sketch Nybegynder
13. august 2001 - 21:43 #5
hej igen

der er nogen nye forslag her..http://www.casper.nielsen.dk/
Avatar billede tning.dk Nybegynder
13. august 2001 - 21:52 #6
Hej Sketh

Logoer er meget flotte men ikke noget i den stil jeg kunne tænke mig, der skulle gerne være nogle billeder af de biler som er i mit galleri i baggrunden
Avatar billede omaly Nybegynder
13. august 2001 - 23:31 #7
hej tning.dk
Jeg har lige forsøgt mig, jeg har prøvet med lidt animation selvom det ikke er som beskrevet, men jeg fik ligepludselig en overvældende trang :)

http://home.popme.dk/~haun/tuning-dk.htm

sketch-> Kunne du ikke lige lave et par mellemrum mellem dine kommentar og din adresse, så er man fri for at skrive den i browseren hver gang :)

Avatar billede tning.dk Nybegynder
14. august 2001 - 07:13 #8
Hej Omaly

Det gør ikke noget at der er animation!!! Logoet er flot, men hvis jeg skal have det på min side så skal det der Omaly væk, men ellers er det godt, men jkeg ved ik hvorfor et af jeres der er bedst, tænker vildt endnu
Avatar billede omaly Nybegynder
14. august 2001 - 07:44 #9
HEHE

Omaly kommer selvfølgelig væk hvis du vælger mit ;)
Avatar billede cpufan Juniormester
14. august 2001 - 11:01 #10
www.adweb.dk/tuning.htm

mit forslag til logo/banner
Avatar billede bosse88 Nybegynder
14. august 2001 - 15:04 #11
bare sig hvis der er noget der skal ændres tning.dk så bliver det gjort! :)
Avatar billede tning.dk Nybegynder
14. august 2001 - 18:26 #12
Hej Bosse

du må gerne lave nogle i samme stil bare med nogle billeder fra mit galleri
Avatar billede tning.dk Nybegynder
14. august 2001 - 18:27 #13
hej Cpufan

ideen er god nok, men brug nogle billeder fra mit galleri! og så måske nogle lysere farver
Avatar billede bosse88 Nybegynder
15. august 2001 - 14:22 #14
billedet jeg har brugt er skam fra dit galleri :)
men jeg skal da nok :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. august 2001 - 19:58 #15
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. august 2001 - 20:01 #16
ups, fik lavet for dårlig opløsning, er ændret :-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. august 2001 - 20:10 #17
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. august 2001 - 20:46 #18
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. august 2001 - 21:00 #19
Avatar billede tning.dk Nybegynder
15. august 2001 - 21:11 #20
Hej alle sammen

jeg har fundet 2-3 lögo\'er jeg kunne tænke, nogle der har noget imod at dem der har lavet et logo for points allesammen?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. august 2001 - 21:20 #21
det er da altid rart at blive påskønnet sin indsats, synes at du selv bestemmer det, jeg gør det mest for at lære mere selv :-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. august 2001 - 21:29 #22
ændrede en lille smule på 3´eren
http://www.ztyxx.f2s.com/xpert/tuningdk4.gif
Avatar billede omaly Nybegynder
15. august 2001 - 22:57 #23
Det er helt op til dig hvem du vil uddele dine points til, som ztyxx skriver så gør vi det mest for lære selv ;o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. august 2001 - 00:19 #24
mine står til fri afbenyttelse.....
Avatar billede tning.dk Nybegynder
16. august 2001 - 17:08 #25
Hej jeg giver jer alle points, forskelligt. JEg bruger også jeres bannere
Avatar billede omaly Nybegynder
17. august 2001 - 08:58 #26
Hej tuning.dk

Tak for points :o)
Skal du bruge PSD-filen? Hvis du har en e-mail som jeg kan sende den til, så sender jeg den når jeg kommer hjem fra arbejde ;o)
Avatar billede tning.dk Nybegynder
17. august 2001 - 10:26 #27
hej
min mail er tuning@e-mail.dk
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. august 2001 - 11:12 #28
takker for point :-)