Avatar billede lennart Nybegynder
18. maj 2013 - 14:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

stemme program til pc

jeg leder efter et vst/plugin jeg hørte om for efterhånden en del år siden der kan emulere sang stemmer til ens musik program.

Jeg kan bare overhovedet ikke huske hvad det hedder?

har ledet på google efter det, man har nok ikke ledt efter det korrekt udtryk for synes ikke jeg kan finde det
Avatar billede ptj_11 Forsker
18. maj 2013 - 18:32 #1
Kan være, at du kan finde noget brugbart på dette link:
http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=2&t=49021
/ptj_11
Avatar billede lennart Nybegynder
18. maj 2013 - 19:19 #2
har tjekket linket men det er mere effect de linker til inde på det forum og det jeg skal bruge er et instrument. Ved det findes kan bare ikke huske navnet..
Avatar billede ptj_11 Forsker
19. maj 2013 - 17:41 #3
Jeg fandt følgende på indsatte link:
My sound card doesn't have soundfont support, but I found a VST plugin called SFZ that allows any VST host program to pass MIDI data through to it.
This is the fastest VST soundfont player I could find.:
http://www3.telus.net/anapan8/oldscardemu.htm

Kan det mon være det, som du tænker på?
/ptj_11
Avatar billede lennart Nybegynder
19. maj 2013 - 21:30 #4
hmm er ikke helt sikker på du har forstået hvad jeg søger efter..
har kigget på linket men synes ikke jeg kan finde noget af det der har noget at gøre med det jeg spørg om..men der er mange links på den side, hvis du mener der er nogen der har man en "vocal synthesizer " at gøre må du lige skrive igen

man kan også se på det jeg søge som en avanceret Text-to-Speech bare meget mere virkeligstro..
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. maj 2013 - 19:52 #5
Du nævner både "Sangstemmer" og !Instrument", så jo, jeg er en smule forvirret/usikker på, hvad du mener.
/ptj_11
Avatar billede lennart Nybegynder
23. maj 2013 - 16:21 #6
sorry men det er lidt svært at forklare, nok også derfor jeg ikke selv kan finde det på google.

det jeg prøver at finde er et musik plugin der kan lave en computer sang stemme så hvis man ikke kan synge eller kender nogen der kan så kan med ved at bruge dette plugin få en kvinde/mande stemme til at synge den tekst man skrive(eller hvordan det nu virker)som er kunstigt skabt af plugins og altså ikke baseret på samples..Og det er heller ikke text to speach plugin man meget mere avanceret..
Avatar billede lennart Nybegynder
11. juli 2013 - 10:45 #7
lukke spørgsmålet