Avatar billede cecilie Praktikant
17. maj 2013 - 19:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

webmaster til min side

hej, jeg har brug for en der går min side igennem og giver mig tilbage fif om hvad der kan gøres bedre rent design. det er ny en side, som først får domæne i næste måned, men den er godt oppe og køre, og dem jeg har spurgt har den fået god respons.

men den kan altid blive bedre. :-)

har du lyst til at hjælpe mig, så skriv til mig

hos c.krogh1989@gmail.com

du vil selvfølgelig få noget for det, da man ikke gør sådan noget gratis, pris kan vi aftale over mail.

håber at høre fra dig
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. maj 2013 - 22:07 #1
Hvorfor smider du ikke din side ind i en af disse tråde og får lidt gratis feedback ?

http://www.eksperten.dk/spm/Design/Feedback/
http://www.eksperten.dk/spm/Design/Site-vurdering/
Avatar billede cecilie Praktikant
17. maj 2013 - 22:24 #2
fedt tusind tak. det vil jeg bruge når jeg har den helt klar.
svar, så du kan få pointe
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. maj 2013 - 22:30 #3
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. maj 2013 - 22:35 #4
Takker for point
Avatar billede cecilie Praktikant
18. maj 2013 - 08:35 #5
så let:-) spørgsmål afsluttet