Avatar billede Aage-foto Nybegynder
17. maj 2013 - 18:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer i Windows Live Movie Maker "BILLEDER FORSVINDER" fra min film

Jeg har arbejdet et stykke tid, på at lave en film i Windows Live Movie Maker. ( Windows 7 prof.)

Arbejdet med foto, korte videoklip, tekster m.m.
Brugt de fleste funktioner, alt lykkedes tilsyneladende og jeg var ved at være færdig med ca. 1 times film.

MEN SÅ da jeg åbnede projektet en dag, for at arbejde videre, så var felterne hvor billeder og video ligger på strimlen TOMME, der er kun et ! i felterne.

Er der nogen der ved hvad der er sket? og kan den laves igen?
Det samme skete samtidig med de kopier jeg lavede undervejs.

Jeg har ikke lyst til at starte forfra igen, før der er en løsning.

Hilsen Aage
Avatar billede Aage-foto Nybegynder
18. maj 2013 - 17:11 #1
SÅ LYKKEDES DET  --- JEG FIK MINE BILLEDER TILBAGE --

Efter at have set fortvivlet på de tomme billedefelter i et par uger prøvede jeg noget nyt, og alle mine billeder vendte tilbage. det jeg gjorde var:

højreklik på et af de tomme felter med  !  og vælg: rediger element,
nr på det manglende billede kommer frem og der står:

vil du finde den manglende fil, eller fjerne elementet fra projektet

Klik på søg - så åbner mappen hvor du søger billeder til filmen.

find det rigtige nr. marker det og klik på aben.

billedet vendte tilbage sammen med de over 300 andre billeder og videoklip.

Rigtig mange timers arbejde var redet.

jeg vil give mig selv de 60 point, hvis jeg kan finde ud af det.

Jeg er glad for at have lært EKSPERTEN.DK at kende og regner med at bruge den i fremtiden

Hilsen Aage
Avatar billede Aage-foto Nybegynder
18. maj 2013 - 17:14 #2
Jeg fandt selv en løsning på mit problem, se ovenfor.
  Hilsen Aage