Avatar billede Aage-foto Nybegynder
16. maj 2013 - 21:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mit film projekt i Windows live movie maker går "I STYKKER"

jeg har i mange dage arbejdet på et film projekt.(Ca. 1 times film)
Lagt billeder, korte videoklip, tekster og noget musik,
alt lykkedes tilsyneladende godt, jeg mener at have fundet og brugt næsten alle funktioner, jeg syntes programmet fungerer fint.
MEN SÅ en dag, da jeg åbnede programmet for at fortsætte, så var alle billedfelterne tomme, der var kun et udråbstegn i hver felt, hvor der skulle være billeder og videoklip, kun teksterne var tilbage, hvad er der sket? og kan filmen gendannes? på alle de kopier jeg har lavet undervejs er der sket det samme, billederne er væk.
Jeg har været ude for det en gang før, og har ikke lyst til at begynde forfra igen, før problemet er løst.
Jeg arbejder i Windows 7 prof.
Avatar billede moddi100 Seniormester
16. maj 2013 - 21:41 #1
Min umiddelbare tanke er at du har flyttet de filer/billeder/klip du har brugt til projektet?
Avatar billede Filmproducer Nybegynder
16. maj 2013 - 22:33 #2
Ja, det lyder bare som om du har flyttet referencefilerne til dit filmprojekt.

Jeg skal lige skynde mig at sige, at vi arbejder med et professionelt klippeprogram på Mac, ikke Windows live movie maker på PC - så jeg har ikke før prøvet dit konkrete problem. Men generelt er det jo sådan, at man i filmklippeprogrammerne reelt ikke "klipper" i filmmaterialet. Man definerer bare hvilke dele af det der skal bruges når man i sidste ende udskriver den færdige fil. Anyway, løsningen i dit tilfælde er nok bare at få dit filmiske råmateriale tilbage på plads, så Movie Maker kan finde det.

Held og lykke med dit projekt!

Mvh.
Christian B - producer hos Bird & Beenfeldt
http://birdbeenfeldt.dk
Avatar billede Aage-foto Nybegynder
17. maj 2013 - 00:03 #3
Jeg forstår ikke helt hvad I mener med at flytte råmateriale tilbage på plads. mit " råmateriale" ligger i en mappe, der åbner når jeg klikker på -tilføj videoer og fotos- og så kan jeg markere de billeder jeg ønsker at tilføje, og den mappe ligger hvor den plejer.
Hilsen Aage
17. maj 2013 - 06:46 #4
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede Aage-foto Nybegynder
17. maj 2013 - 09:58 #5
Tak for de svar jeg har fået,jeg syntes det har været hurtigt og saglide svar, det er første gang jeg bruger eksperten.dk
Og håber jeg kan afslutte mit spørgsmål på den rigtige måde, med pointgivning  og flueben det rigtige sted.
Hilsen Aage