Avatar billede para7 Nybegynder
15. maj 2013 - 19:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Prestashop - Ingen vare lægges i kurven med Internet Explorer

Jeg har et gådefuldt problem med min Prestashop 1.5.4.1.
Har brugt en hel dag på at forsøge at finde en løsning. Spm på amino.dk har ikek givet en løsning: http://www.amino.dk/forums/t/197235.aspx?PageIndex=1

Jeg har fået andre til at teste, de ser samme problem med IE (10).
http://7d.dk/shop-new/rent-vand/3-brita-marella-cool-filterkande.html

Har også prøvet at afinstallere moduler og deaktivere Ajax for kurven.

Har prøvet at skifte til standard tema,ingen ændring.
Har prøvet fixes, som jeg har googlet, ingen ændring.

Når alle IE ikke kan lægge noget i kurven på min side, så skulle det være logisk at det må være noget komplikation mellem IE og min installation at PS 1.5.4.1.

Alle ideer er velkomne. Det er vanvid, jeg mangler bare at fylde produkter i shoppen, og så ville alt være godt, bare IE kunne finde ud af det.
Avatar billede para7 Nybegynder
15. maj 2013 - 19:43 #1
OG alt der lugter bare en smule af cache er dræbt og slettet...
Avatar billede para7 Nybegynder
15. maj 2013 - 19:56 #2
PS: Jeg havde fuldstændig samme problem med Wordpress, da jeg prøvede at opgradere til højere end wp-e-commerce 3.8.7.1.
Avatar billede para7 Nybegynder
15. maj 2013 - 20:17 #3
PS2: Har også prøvet at genbruge noget 1-click installeret 1.5 Prestashop på Unoeuro, som er hosten. (Safe mode on)
Samme problem med IE.
Avatar billede para7 Nybegynder
15. maj 2013 - 20:49 #4
Jeg har nu fået en 1-click installations koder til at køre på Unoeuro med min nyere version database, OG SÅ VIRKER KURVEN.

DVS, det må være noget kodebaseret med nyeste prestaversion og IE der ikke stemmer.

Så må jeg vel se at lokalisere hvor det er i koderne det kan forsøges fixet.
Avatar billede para7 Nybegynder
16. maj 2013 - 10:08 #5
Jeg har lokaliseret fejlen til at være domænerelateret.
http://www.amino.dk/forums/t/197235.aspx?PageIndex=2#1318702