Avatar billede nfl Nybegynder
13. august 2001 - 17:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Server error: The folder \"/\" is marked executable.

Hej Jeg har som i nok kan se lidt problemer med Frontpage Extensions 2000 på en Win2K maskine med SP2...

Denne fejl kommer ligemeget hvilken fil eller hvor jeg prøver at gemme min side!!

Jeg har så været inde på master properties og sætte \"Allow auther\'s to upload executables\" til enabled, men ligemeget hjælper det!

Det undrer mig at en fil som .htm bliver tolket som en executable, kan det passe?

Under master properties har jeg også \"Manage permissions manually\" + \"Log authoring actions\" enabled

HEEEELP!
Avatar billede nfl Nybegynder
13. august 2001 - 18:08 #2
dr.m >> Det har jeg prøvet, det skriver jeg også i mit spm.
Avatar billede dr.m Nybegynder
13. august 2001 - 18:11 #3
ok, it looks like you need to turn to the recourse kit.
Avatar billede dr.m Nybegynder
13. august 2001 - 18:26 #4
I once had a case where extension would not be installed at all no matter what I did in the administration tools. what solve it was that I removed the extension from the site, deleted all \"vti cnf\" folders form everywhere on the site, move the site to another drive and then reinstalled the extensions.

I know it\'s not the same problem you have there but it\'s worth a shot, It is damage free \"work around\" and it worked for me.

M
Avatar billede nfl Nybegynder
14. august 2001 - 15:56 #5
it worked ;) thanks
Avatar billede dr.m Nybegynder
14. august 2001 - 16:01 #6
:) no problem. thanks for the points